| A picture list... |


Some things aren't meant to happen...

I've been worrying all this time for nothing! Hahahaha....The Letter(TM) has been returned. This is the second time in my LIFE that mail has been returned to me. Like ever. First time was *cough*MattchusstuffIsentbeforeKatrinaandIaintsendingitagain*cough* and now this. Both personal items containing personal information containing revealing words and thoughts. Annnnd...SCENE. Let me return back to being elusive, emotionally. Yes, yes, that works for me. Adam, fishing season has begun! Ok, I'm lying.


Infatuation is EASY...

Ichiro Suzuki anyone? I don't think I want my last name to remind me of a car though.


I'll stick with Takeshi (for now...mwahahaha). Arigatou gozaimasu.


What MIGHT be my Myspace picture...think it's me?...

Heck. Yes. Or...or....!!!

I'd much rather be sleeping, than be on Myspace.


Jason's married. Wowwww. Wow. I sent him an email. *cough*YetIhavenopictureshmmmm*cough*


I dunno, just wanna continue counting in Japanese. Ichi, Ni, San, Shi, Go, Roku, Shichi, Hachi, Kyuu, Jyuu! HAAA HAA HAA! (c) Count Von Count. He's my FAVOURITE Sesame Street character EVER. For real. WAN! TWOOOOO! Buckle my frickin shoe.

Ok, tis all. I'm sleepy. FINALLY I'll get some REST tonight! Yaaaaaaay!


Shalom, chaverim and Matashita.

Current e-Motions: meeeeeeeeeeeh, like a cow. Again.
Wikked Riddims: Justin Timberlake (yes, shoot me now!) - Justified - "Still On My Brain"


| Maaaaan.... |

So they had to dig a hole in my wall to get this stinkin cable net to get going. Something about falty underground wiring and some other mess. I pretty much tuned him out. All I wanted was to be online as of today, and that's what I got.

But a hole in my wall? I mean it's not a gaping hole, it's just...there.

How monumentally gay is that?

Very upsetting. Alas, I'm back in e-world...

Yeah, nobody cares.

I guess I should do a blog/yuckspace tour right?


I have less than 4 months to get myself ready for Osakaaaaaaaaaa!!!!


I'm going to start shipping things there next month and I'll probably send a mass email out to all of you and give you my new addy and phone number, hahaha like any of y'all would be CRAZY enough to call Osaka! I think not. Hell, *I* don't even wanna call Osaka when I'm *in* Osaka, much less. Oh yeah and I'm gonna have a new blog too so look out for that...and lastly...

This is more defeat than an announcement:

I've decided to officially give up the independant freedom fight and join freakin MySpace.

Not NOW though, in a few weeks.

I'll keep you posted.

I hope all has been well with everyone.

Ummm, so yeah.

Oh and you...if you even still read this...wow, is there anything to say? After all I said? I miss you. A LOT. I won't even lie. And I dunno, I wish I could take back about 85% of that letter. But a lot of what I said is 110% true so...*sigh*

I'm just an idiot.

That's factual, at least.

K, that's it. I'll be back with more sometime soon.

Ohhhh I'm going to VA in 2 weeks, holleeeeeerrrrrrrr. These are the times I wish Adam was still in Texas. Punk. With punk glasses. With punk RayBan glasses, no less. lol.

Shalom, chaverim and Matashita.

Japanese Word of the Day:


Trans. lit. "Good Luck, son!" < ok, maybe not with the 'son'.

Current e-Motions: meeeeeeeeeeeeh, like a cow.
Wikked Riddims: Death Cab For Cutie - Plans - "Crooked Teeth"

PS. Did I mention I bought Onimusha 3 juuuust because Takeshi's starring in it? That's sad and hilarious all at once. I'm gonna buy the whole series now! The game is craaaaaaaazy though, kinda like a Nihonji-Furansuu version of Prince of Persia.

WAIT HOLD UP!!! There's a sword controller!!!

Muwahahahaha, I'll look for this tomorrow.